lördag 27 september 2008

Dori the Dino och körkortstest..



Mjukisdjuret Dori the Dino under konstruktion och färdig!


Mr D ska ta körkort så här på äldre dar, så jag beställde körkortsboken åt honom häromdagen på Sveriges trafikskolors riksförbunds hemsida, där man också kunde prova att göra körkortstest, vilket verkade lite roligt så jag satte igång med det. Det var 70 frågor och redan på fråga 3 insåg jag att detta kunde bli något pinsamt, vid fråga 10 gav jag upp och klickade i att jag ville rätta frågorna, inte fortsätta. Jag fick 3 rätt av 10...jisses...inte ett av de stoltaste ögonblicken i mitt liv, växlar mellan att tänka det är tur jag redan har körkort och är jag lämpad att ha körkort när jag uppenbarligen inte har koll på trafikreglerna?? Jaja, man lär väl bli uppdaterad nu då när Mr D snart har teorimaterialet hemma och kan börja läsa på.

Inga kommentarer: