måndag 24 november 2008

Ett lyckat kalas utan kras!

Sådärja, då är lilla D ett helt år! Kalaset var lyckat och hon verkade ha riktigt kul och öppnade presenter, åt tårta, lekte med barn och var allmänt i sitt esse trots rejäl förkylning. Tårtan blev så här:

Det blev ett hjärta, det är ju väldigt kul och på min lista över kurser jag vill gå är absolut tårtdekoration överst (sen kommer silversmide och keramik).
Efter att ha knaprat ipren samt pimplat kan jang i hemlighet hela helgen kraschade jag igår kväll, förkylningen tog överhand och nu hostar och snörvlar vi ikapp dottern och jag. Har ägnat natten åt att hosta, surfa, stirra i taket lyssnandes på lilla D:s hosta samt fundera på hur årets julkort ska se ut. Mr D och svärisarna verkar tack och lov inte blivit smittade och de har varit på museum hela dagen medan jag har legat framför tv:n och tyckt synd om mig själv.

Nu ser jag i alla fall vääääldigt mycket fram emot helgen, då jädrans attackerar julen vårt hem!! Här ska bindas kransar, göras adventsstake och precis allt annat också-tjoho vad kul!!

2 kommentarer:

Lisa sa...

Stort tack för inbjudan och för trevligt kalas i söndags. Krya på dig, så hörs vi senare i veckan Kram från mig! Jo, kolla upp den 12/12!

mocha sa...

Titta vilken fin tårta! Vad har du använt för något?? :)

Psst, när vill du ha tröjan?? :)