torsdag 6 november 2008

Lantliv och Favoritsaker!

Idag har varit en riktig vimpeldag! Först fick jag ett mejl av vännen E om att min God Julvimpel är med i det senaste numret av Lantliv, rusade såklart iväg på lunchen och köpte tidningen och se där:


I vänstra hörnet på en av i säsong-sidorna så hänger de och ser juliga ut, så här står det:
Vackra vimplar
En lite annorlunda juldekoration är dessa handgjorda julvimplar. Hela God jul dekorationen är ca 1 meter lång. Vimplarna är designade av Adori och finns att köpa på Signerat.se. Pris 180:-

Så himla kul!!

Dessutom så kan man snart köpa mina vimplar på favoritsaker.se, jag var till trevliga Linn idag och lämnade av en bunt.


Så nu känns det som att jag måste fira denna roliga dag på nåt sätt..hmm..jag ska nog försöka styra upp min första tävling här på bloggen! Återkommer när jag bestämt mig för vad man ska kunna vinna.

Tjingeling!

10 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Wow så fin vimpel! och vilken reklam!!!

Hoppas du får sälja massor!

Kram Maud

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Men vad kul!! Grattis!

Kram Annica

S o F sa...

Va kul att du visade vimpeln på bild i tidningen, tillverkad av dig.

Väldigt fin!!

Ha det gott!

Malin sa...

Hej!
Åh vad roligt!! Har inte köpt den tidningen ännu, men det blir nog snart. Du är så duktig på att göra vimplar. Jag har funderat på att sy en till mig själv, tycker det är så fint.
Ha en jättebra helg!
Kramar Malin

Huset på kullen sa...

Vad kul att dina vimplar var med i tidningen. Dom är verkligen fina så det var inte konstigt att dom fick vara med =)

Kram Linda

mocha sa...

Men gud vad kul!! Grattis! Hoppas försäljningen ökar markant nu då! *hihi*

Lallis - liv och leverne sa...

Så fin vimpel. Du är ju jätteduktig:)
Kram Lallis

♥ Fyra årstider sa...

Måste köpa lantliv fort som attan.
Kram Lotta

karin sa...

Superkul!! Inte alla som får sån publicitet- ett tecken på hur bra det är, eller hur!! Grattis och kram- jag skryter om dej ska du veta!!

Adoridarling sa...

Karin: Vad kul att din pysselnerv börjar ge sig tillkänna igen!
kram