onsdag 1 oktober 2008

Böcker

Hemma hos oss har vi böckerna sorterade efter färg. Det är väldigt opraktiskt när man letar efter en speciell bok.
Jag har svårt att göra mig av med böcker, men begränsat med plats, så nuförtiden så måste det bli en bok in- en bok ut. Därför går jag på bibblan istället, problemet löst!Fast visst är det kul att köpa böcker, på fotot ser man allt från min favoritförfattare när jag var i tonåren -Stephen King, till de väl tummade lonley planet Mexico och California som vi lusläste inför och under vår bröllopsresa. Åh, jag gillar verkligen att resa..väldig tur att jag träffade Mr D, som är en riktig globetrotter! Min drömresa nu är New York, märkligt nog så är två av mina vänner där just nu, den ena på affärsresa och den andra på myspyssemester. Jag hoppas de har det bra och att åtminstonde en av dem köper med sig något roligt till mig =) (hmm, jag kanske ska skicka dem båda ett mejl med länk till det här inlägget, bara som en liten liten diskret vink).
Jag går omkring och väntar på att myspyssemestervännen ska starta en blogg, hon har så många funderingar som hon verkligen borde dela med sig av!!

2 kommentarer:

Myownhome sa...

Åh vad hemskt... haha... att behöva göra sig av med en bok för att få ta in en ny... Hemskt, men kanske något vi borde ta efter hemma hos mej för vi har också ett litet bokkaos. :D

karin sa...

....tänk att jag faktiskt fick med mej lite hem till dej, jag skäms faktiskt för att jag blivit så dålig på spontanpresenter!! Jag som alltid brukat komma ihåg sånt i mitt tidigare liv! Ska bli bättre på det. Parfymen och dina läppglans väntar i en röd fin påse med prassligt papper :) Luktar jättegott!!