lördag 18 oktober 2008

Höstig lördag

Jaha, appropå gårdagens inlägg om Katrin Z så blev hon tydligen dumpad av tv4..hoppas någon med en vänligare approach tar över.

Idag när jag satt och sydde en julvimpel så insåg jag vad knäppt det är att göra julgrejer samtidigt som pelagonerna fortfarande blommar ute på altan! Så jag övergav symaskinen och begav mig ut i skogen och plockade lite pynt till en höstkrans. Hittar dock inte min halmstomme så inspirationen falnade och jag gick till Madam Petité istället, där har de mycket fina saker i shabby shic- franskinspirerat.

foto från madame petités hemsida

3 kommentarer:

Anonym sa...

Härlig blogg! Vill tipsa om en underbar webbutik: Valentin http://www.byvalentin.se ,trevlig kväll!

Anonym sa...

Hejsan! Tack för att du kikade in i min blogg! Kul att se din, mkt. fin!
Hoppas vi ses igen.
Trevlig söndagskväll. / Piza

Gårdsromantik sa...

Trodde jag lämnat komentar här?
Visst var det bra att hon blev bortplockad!

Nu kommer jag ihåg - jag klickade mig ju vidare till Fröken liten.


Angående pusslet så är jag nog lite pysselmänniska - jobbar ju som textillärare - vi är vana att ta snabba beslut! ;-)

Kram Maud