måndag 6 oktober 2008

Snö..

Jaha, då är det mesta packat inför resan imorgon, jag har plockat fram vinterjackan då det visst har kommit snö i Kiruna (vet inte om den ligger kvar, men bara att det har snöat tyder på kyyyyla). Eftersom jag fortfarande har pelagoner ute här och inte riktigt tagit in det faktum att vintern är på väg, har det så klart ännu inte investerats i någon vinteroverall till lilla D, turligt nog så har hennes kompis däruppe en att låna ut! Det ska bli så kul att träffa S och lillan + att L kommer upp också så jag förväntar mig några riktigt trevliga dagar!

Då lilltjejen däruppe fyller år snart har vi med presenter;

Briotåg och velourklänning + byxor ligger i paketen och naturligtvis födelsedagsvimplar förpackade i tygpåse.



Jag har aldrig tidigare varit så högt upp i landet och det enda som är lite synd med att vi åker nu är att Ishotellet i Jukkasjärvi inte är uppbyggt ännu ( tror att det görs i december varje år). Jag skulle så gärna se det i verkligheten, verkar helt fantastiskt!


foton: Jan Jordan




Inga kommentarer: