torsdag 16 oktober 2008

Den här supersnygga nappförvaringen köpte jag häromveckan från cult design, där finns mycket fint må jag säga, tror att det här diskmedel/tvål och diskborstestället skulle passa utmärkt i köket!

foton från cult designs hemsida

Nu är det bara två veckor kvar av min föräldraledighet, det känns så konstigt! Jag är helt inställd på att börja jobba, MEN huuur ska jag klara mig utan lilla D hela dagarna? Kommer att längta ihjäl mig! Vi har ju ändå hängt ihop i snart 11 månader. Det verkar inte alls länge sen som jag satt i soffan och undrade varför jag mådde så märkligt och poff så var det dags att föda (hon kom en månad för tidigt, jag arbetade fortfarande och hade turligt nog sjukskrivit mig den dagen pga enorm trötthet och konstigt mående). De första månaderna försvann i något töcken, kommer inte ihåg så mycket förutom koliken..och våren och sommaren har definitivt bara rullat på i sus och dus! Så nu är det som att man ska tillbaka till verkligheten, lite som när man var liten och började i skolan igen efter ett evighetslångt sommarlov.

Och nu när detta skrivs inser jag att jag glömt att skicka in min avskedsansökan, ojdå, måste ta tag i det genast!!

Inga kommentarer: