måndag 20 oktober 2008

Tjoho, presenter!!

He´s back! Mr D alltså, toppenbra tycker jag som ledsnat rejält på att vara själv. Dessutom hade han med sig MASSOR med presenter, vilket inte gjorde hemkomsten sämre =)

(Bilden VÄGRAR att vara liggande, har prövat allt och nu gett upp, ni får tippa på dataskärmen!)
Det är bla Juicy-mysbrallor, parfym, iPod, presentförpackning med grejer från Lancome. iPoden var resultatet av ett ynkligt sms jag skickade till Mr D häromdagen om att min gamla poddis gått sönder.

Bland det från Lancome fanns Lotus Beauty, ett galet snyggt ägg som vecklas ut och däri finns ögonskuggor och läppglans I LOVE IT! Jag är löjligt förtjust i smink.

Lilla D fick också jättefina saker, pyjamaser, böcker och en mjukispolis!

När jag igår eftermiddag fick lite ensamtid så passade jag på att knäppa kort på hjärtan, granar, julstrumpor och vimplar som jag ska lägga ut på Signerat när deras julkategori har öppnat. Jag knäppte också kort på höstkransen som jag gjorde igår morse.

Nu är det dags för middag!

Inga kommentarer: