söndag 5 oktober 2008

Söndag

Söndag eftermiddag, lilla D leker intensivt med en liten liten etikett på en leksak, jag har precis suttit i vår läsfåtölj och bläddrat igenom söndagstidningen.
(åh vad det är svårt att bara förminska foton i photoshop, jag kan nästan aldrig låta bli att ändra konstrasten, göra bilden liite ljusare/mörkare, eller som här fläska till med stilen poster edge!)


Ute är det väldigt mycket höst med regn och blåst, visst är det mysigt? Jag gillar hösten! Helgen har varit bra, lilla D har hängt med mormor och morfar K, vilket hon tyckte var kul! Jag har hunnit plantera om och ta in lite blommor utifrån altan och grejat med en del annat också, K har dessutom gjort stordåd här genom att fästa bokhyllan i väggen (står inte på förrän lillpluttan kommer att leka klätterapa så det är väl säkrast att vara förberedd) och satt upp hyllor. Vi hann även med en shoppingrunda igår, mamma ekiperade sig själv och jag hittade lite presenter inför Kirunaresan. Vi har naturligtvis ätit kanelbullar också! Som sagt, en bra helg.

Inga kommentarer: